2014. október 18., szombat

Németország - Visszaemlékezés | Utazás

Vonat amivel Münchenbe érkeztünk.
A minap lehetőségem nyílt hogy egy workshop-on vehessek részt ahol beszámolhatok a kint töltött egy hónapról.

Pontosan 2013.november 18.-án indultunk (csapat társaimmal képeken majd láthatjátok ) neki hajnali hatkor  Németországnak ami azt jelenti hogy körülbelül 14 órát utaztunk és 2x szálltunk át gondolhatjátok hogy éreztem magam már a végén. Münchenben és Hannoverben szálltunk át. Münchenben 1 órás átszállási időnk volt úgyhogy volt bőven időn megnézni a pályaudvart vagyis nem mert váltottuk egymás a csomagok őrzésénél és mire én meg a csoport társam kerültünk sorra már beáll a vonat a helyére így jobbnak láttuk ha felszállunk, de azért én is meg tudtam nézni nagyjából. Németországba  úgy néznek ki a Hauptbahnhof-ok (Főpályaudvar mostantól Hbf.)  mint egy pláza ruhaboltól kezdve kajáldán keresztül könyvesbolton át minden van.

Üzletek a Müncheni pályaudvaron.

Induló vonatok ..A mienk még nem szerepelt rajta.

Hannover felé.
Miután elindult a vonat jött a neheze  ugyanis ez a szakasz volt a leghosszabb ezzel a vonattal 10 órát utaztunk Hannoverig és amit teljesen meglepő hogy 10 percet késett össz vissza  vonat. Míg utaztunk gyönyörű táj tárult elénk a hegyek  meg például a Sas fészket is láttuk a távolból (egyszer mindenképp fel akarok oda menni). Mivel Németországban már nem volt internetünk a ezért se filmnézés se semmi, maradt az alvás vagy ismerkedés, jó jel volt hogy ismerkedtünk és nem csak nézett ki mindenki a fejéből. A 10 óra alatt ránk sötétedett egy idő után a tájat se láttuk. Maga a vonat nagyon kulturált tiszta vonat volt ( wc-ben volt wc papír magyar vonaton mikor találkozol ilyennel o.O?). Miután megérkeztünk Hannoverbe kiderült hogy ugyanarra a vágányra érkezik a vonatunk így szerencsére nem kellet mászkálnunk, de félórát késett a vonatunk ez még nem lenne probléma magyar vonatnál 200 perceket késik viszont Hannoverben este sokkal hidegebb volt mint itthon mindannyian nagyon fáztunk kesztyű sapi a bőrönd alján volt így hát fagyoskodtunk.
Hegyek.
 Körülbelül 1 óra alatt megérkeztünk Brémába ahol várt ránk egy úr (végig ő segített nekünk ha volt valami problémánk mostantól  W). Mivel a nagy csomagok miatt nem fértünk el a kocsijába ezért taxit kellet hívni én a taxival mentem a kísérőnkkel (1 hétig velünk volt  mostantól B) meg egy csoport társunkkal. míg bepakoltunk kiderül hogy a másik csoport  akik másik városba utaztak "elakadtak" így  még  a cél város közelébe se járnak ( mint kiderült 14 óra helyett 18,5 órát utaztak ). Miután elindult a taxi csak annyit tudtam hogy nem a városban fogunk lakni hanem 20 percre egy kisvárosban amit Osteholcz-Scharmbeck-nek hívnak. Így hát  a taxi nekivágott valami autópálya féleségnek ( nagyon sötét volt így nem tudom hogy csak út volt-e vagy pálya). A mi taxink ért a legkorábban a szállásra ( nem csodálom  női taxisunk volt de nagyon durván nyomta a gázt "kis halálfélelem 0.1"). Amint a többiek megérkeztek átvettük a lakásunk  és felcipeltük a 50 kg bőröndjeinket. Mellesleg vonat + 50 kg bőrönd nem valami jó barátok  fölvinni még oké de leszedni a vonatról  nem női munka.

Mára ennyi. A következő részben a szállásunkról fogok írni!