2014. október 29., szerda

Inspirációs Szerda #1

Ma egy ilyen bejegyzéssel jöttem neked amit heti rendszerességgel  be szeretnék vezetni.
Mint tudod vagy nem imádok főzni, utazni és a divatot is nagyon szeretem.
Így hát a pinterest az én legjobb barátom, órákon keresztül lógni tudok rajta és nézegetni a jobbnál jobb képeket.
A mai napra is össze gyűjtöttem pár kedvencet.


1. Az ételek:
El kell mondanom hogy pár hónapja nem igazán eszek tészta ételeket ha eszek is akkor az glutén mentest. Ezért nagyon tudom csorgatni a nyálam a tésztaételekre, de hát ez van (azért nem mondom h nem állok ellen egy pizzának)
Egy kis halloween.

.
Ez anyira teles már de nagyon tetszik lehet mikuláskor megpróbálok valami glutén mentes hasonmást készíteni.

És hát ez a tészta tele zöldséggel ami vitaminokban gazdag hát nagyon guszta nem.?.?
Ilyen jöhet bármikor ... ja mégsem de a csalós napokon talán mégis :)

 2. Utazás:
Nem tudom hogy tudjátok-e (de szerintem sejtitek) hogy imádok utazni ha van rá lehetőségem mindig élek vele (London, Párizs, Köln, Bécs stb.)
Többnyire most őszi képeket hoztam hogy meglegyen a hangulat.
Ahh ha megtehetném utaznék most is mindegy hova ....


USA ... Te jó ég azt hiszem ha lehetőségem akadna rohannék a reptére hogy indulhatunk, de így ősszel nézném meg a legszívesebben (ősz a kedvenc évszakom )



Hát nem  eszméletlen én nyáron jártam Párizsban de most is megnézném .

3.Divat:
Nos nem sorolhatom magam a vékony lányok közé de talán azok közé se sorolnám magam aki nem tud az ajtón átférni .... Molett !! Talán ennek nevezném magam, így sajnos sokszor van hogy csak csorgatom a nyálam valami szépségre mert sajnos nekem nem áll jól például a szoknyák azok nagyon tetszenek de  hordani nem hordanám.


Ez az össze állítás valami isteni. Szerintetek ????

Ez az a négy kép ami nagyon tetszik de hiába rajtam nem néznek ki ilyen lezseren, de ettől függetlenül imádom őket.

Következő ilyen bejegyzéssel jövőhetén érkezem.
 Írd meg ha tetszik ez a bejegyzés és legyen ilyen sorozat kíváncsi vagyok hogy neked tetszik-e. 
Réka

Az összes kép a http://hu.pinterest.com/ származik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...